«... і що б не сталось пам'ятайте — Все буде Україна» ©

Все буде Україна

Українців позбавляють величезних сум на картках "ПриватБанку", розкритий хитрий спосіб: "У виписці говорилося, що..."

Українка втратила понад 32 тисячі гривень з карточки "ПриватБанку", скарги в поліцію і банк не дали результатів - про це жінка розповіла на спеціалізованому сайті. Українка помітила, як з її карти стали списуватися гроші, невідомим пішло більше 32 тисяч гривень. Про це постраждала розповіла на спеціалізованому сайті Мінфін, пише Politeka.net.

Добрий день. Відбулась така ситуація: із моєю карткою ПриватБанку було здійснено шахрайство. 
Вдень 29.10.21 на телефон з додатку Приват24 почали приходити сповіщення про зняття коштів. По 249,99 дол. за одну транзакцію. За 2 хвилини таких транзакцій відбулось 6. Перша з них була на 1 дол. (наче, перевірка дійсності картки чи вдалості дій). Далі, по 249,99. В результаті з картки пішло більше 32 тис. грн. 
Добре, що телефон був в цей час в руках і побачила, що таке відбувається. Одразу заблокувала картку, але гроші ж вже пішли. У виписці показано, що було оплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає, як автоматична підписка, за якої не потребують підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю та й не уявляю, які цифрові товари стільки коштують. 
Одразу звернулась на гарячу лінію ПриватБанку, де повідомила про відповідну оказію. Спеціаліст банку створив заявки на повернення коштів і порадив звернутись до кіберполіції. 
Так і зробила, а далі поїхала у відділення ПриватБанку за більш детальною інформацію. Там відповіли, що невідомо, чи зможуть допомогти і запевнили, що такі ситуації раніше не траплялись. Додали також, що протягом 120 днів дадуть відповідь стосовно можливості повернення грошей. 
Питання в тому, як платіжна система банку допустила списання чималої суми коштів без автентифікації і з перевищенням лімітів? А також, чи в безпеці наші кошти у вказаному банку? 

Не стала чекати 4 місяці і через тиждень (не знаю, чому не зробила так раніше) вирішила звернутись безпосередньо туди, куди пішли кошти. Не минуло і чотирьох днів, як компанія Apple повернула вкрадені гроші, за що їм вельми вдячна. Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не надіслали, тому бути їх клієнтом більше немає бажання.

У ПриватБанку відповіли на повідомлення українки - якщо жінка не проводила прив'язку до картки на оплату послуг, то це зробив хтось інший. Швидше за все, дані її карти стали відомі третім особам з необережності або іншими методами.

Все буде Україна